sobota, 9 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościMałysz twarzą Audi

Małysz twarzą Audi

O użyczeniu marce Audi wizerunku Adama Małysza redakcja PRoto rozmawia z Leszkiem Kempińskim, PR Managerem Audi Polska.

Redakcja: Audi podjęło współpracę z Adamem Małyszem, jako ambasadorem marki w Polsce. Od kiedy trawa ta współpraca i na jak długo podpisano kontrakt?

Leszek Kempiński: Audi rozpoczęło współpracę z Adamem Małyszem wiosną 2008 roku

Red.: Ponoć jest to pierwszy raz, kiedy Audi będzie kreować wizerunek i promować się za pomocą znanej osoby. Czy to prawda, a jeśli tak to skąd ta zmiana strategii promocyjnej?

LK: Producent samochodów z Ingolstad zawsze towarzyszy osobom czy wydarzeniom cieszącymi się najlepszą opinią, profesjonalistom w każdym calu, mistrzom w swojej klasie. Przykładem mogą być wieloletnie kontrakty Audi AG z piłkarskimi zespołami – Manchester United, Real Madryt czy Bayern Monachium – znanymi i odnoszącymi liczne sukcesy klubami sportowymi.
Adam Małysz, będąc bez wątpienia jednym z najlepszych polskich sportowców, doskonale wpisuje się w tę strategię. Mistrz z Wisły od wielu lat potrafi wzbudzać sympatię wśród kibiców i wywoływać pozytywne emocje podczas zawodów.

Red.: Dlaczego właśnie Adam Małysz stanie się twarzą koncernu? Jakie cechy marki Audi chcą Państwo podkreślić za pomocą Małysza? Czy, jak sugerują media, chodzi o prestiż?

LK: Adam Małysz wybierając Audi Q7 zdecydował się na samochód, który pasuje do jego zawodu i sposobu spędzania czasu. Duży SUV z napędem na 4 koła pozwala bezpiecznie podróżować na długich dystansach i pokonywać ośnieżone, górskie drogi.
 
Red.: Czy słabnąca forma sportowca nie wpłynie jednak negatywnie na wizerunek marki?

LK.: Najbardziej utytułowany polski skoczek narciarski ugruntował już wcześniej swoją pozycję, osiągając ogromną liczbę zwycięstw i sukcesów sportowych. Nawet chwilowe spadki formy, które są naturalne dla każdego uprawiającego sport zawodnika, nie mogą być przyczyną jakichkolwiek wątpliwości wobec jego mistrzostwa i najwyższego profesjonalizmu.

Red.: Media donoszą, że sportowiec nie będzie pojawiać się w reklamach, tylko będzie promować markę z wykorzystaniem działań PR-owskich. Jakie to będą działania?

LK.: Współpraca Audi i Adama Małysza ma charter wizerunkowy i na razie nie są planowane żadne działania o charakterze reklamowym.
 
Red.: Czy w projekt współpracy Audi z Adamem Małyszem jest zaangażowana jakaś agencja PR-owska?

LK: Nie.

Rozmawiała Aleksandra Łuczak

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj