Marcin Bęben, m.in. były dyrektor w ATChristie oraz manager w Martis Consulting, wraz z Mikołajem Skorupskim, byłym rzecznikiem ZUS i dyrektorem marketingu Polskiej Izby Ubezpieczeniowej, założyli agencję Synergy Concepts.
„Skupiamy się na PR korporacyjnym oraz komunikacji w sektorze finansów i relacjach inwestorskich” – powiedział Marcin Bęben, partner zarządzający Synergy Concepts. Agencja rozpoczęła działalność w marcu. Na swoim koncie ma trzech stałych klientów oraz kilka umów projektowych. Jak zapowiada Bęben, firma zajmuje się nie tylko doradztwem reputacyjnym, ale także wspieraniem procesów biznesowych – nowych inwestycji, fuzji.
Marcin Bęben jest partnerem zarządzającym Synergy Concepts, grupy doradztwa reputacyjnego. Wcześniej pełnił funkcje dyrektora w dziale corporate&financial practice firmy doradczej ATChristie oraz corporate PR managera w agencji Martis Consulting. Od ponad 14 lat w branży public relations. Poprzednio związany także z grupą AIG. W latach 2003 – 2006 zatrudniony w Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, jako szef centrum prasowego – wydziału relacji z mediami. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, ukończył Podyplomowe Studia Menadżerskie na Uniwersytecie Wrocławskim. Wykładowca Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych.
Mikołaj Skorupski to były szef działu marketingu i PR Polskiej Izby Ubezpieczeń. Do listopada 2008 roku pełnił funkcję rzecznika prasowego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Jest także członkiem PSPR. Ukończył studia dziennikarskie na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, a także Podyplomowe Studium Marketingu Politycznego i Medialnego w Wyższej Szkole Zarządzania i Prawa. (bs)