Marcin Kuchno z początkiem 2021 roku dołączył do zespołu Komunikacji+PR. Objął nowo utworzone stanowisko Head of Tech & Consumer. W agencji będzie odpowiedzialny za rozwój obszaru PR-u produktowego.
Z komunikacją marketingową Kuchno związany jest od 2014 roku, specjalizuje się w brand PR, doradztwie strategicznym i w projektach z obszaru content i influencer marketingu. Poprzednio pracował w 24/7Communication jako Junior Account Manager w zespole odpowiedzialnym za obsługę marki OPPO. Wcześniej pracował w Remarkable Ones – z agencją był związany od 2017 roku. Doświadczenie zdobywał także w pracy dla Bobby Burgera oraz agencji Charyzma, Flywheel oraz D*fusion.
W swojej karierze współpracował z firmami m.in. z obszaru nowych technologii, start-upami czy grupami telewizyjnymi. Ma na koncie kampanię „Adwokat w każdym przypadku” dla Naczelnej Rady Adwokackiej, nominowaną do Złotych Spinaczy. Pomagał w komunikacji wprowadzenia na polski rynek firmy z zakresu rozwiązań telematycznych dla biznesu TomTom Telematics (a następnie Webfleet Solutions), prowadził biuro prasowe dla kanałów telewizyjnych z grupy National Geographic oraz z grupy Discovery. Wspierał także działania z zakresu media relations i influencer relations polskiego oddziału koncernu Microsoft. Jest też współorganizatorem cyklicznych spotkań branżowych „PR bez krawatów” i blogerem. (mb)