Marek Sieczkowski z początkiem kwietnia 2021 roku objął stanowisko kierownika działu komunikacji i marketingu Centrum Oceny Technologii, działającego w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz. Zastąpił Marcin Bartnickiego, przeszedł do Wirtualnej Polski i został szefem obszaru technologii.
Do zadań na tym stanowisku należy m.in. kształtowanie strategii informacyjno-promocyjnej, dbałość zewnętrzny wizerunek Instytutu, zapewnienie komunikacji z kluczowymi instytucjami i partnerami oraz utrzymywanie relacji z nimi, dbanie o przekaz na stronach internetowych i BIP, przygotowywanie materiałów marketingowych i komunikacyjnych.
Marek Sieczkowski
Sieczkowski doświadczenie zawodowe zdobywał jako copywriter, dziennikarz, rzecznik prasowy, menedżer oraz strateg odpowiadający za politykę komunikacyjną m.in. w Zarządzie Transportu Miejskiego w Warszawie, Grupie PKP, Narodowym Centrum Badań Jądrowych czy Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu. Ukończył logistykę i technologię transportu na Politechnice Warszawskiej oraz podyplomowe studia w Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania (studia menedżerskie), na Uniwersytecie Warszawskim (studium PR oraz studia psychologii reklamy), w Szkole Głównej Handlowej (podyplomowe studia relacji inwestorskich i komunikacji finansowej), a także Akademię Sztuk Komunikacji Związku Firm Public Relations i Agencji Alert Media Communications. (mb)