14 września 2020 roku Mariusz Rzeczkowski rozpoczął pracę w Mahalo Media, agencji pracującej na rzecz projektów związanych z działalnością legalnych w Polsce firm bukmacherskich. Na nowo utworzonym stanowisku dyrektora marketingu i PR odpowiada za działania wizerunkowe, rozwój projektów marketingowych oraz relacje z mediami.
Poprzednio Rzeczkowski był dyrektorem marketingu w Totolotku (który jest jednym z partnerów Mahalo Media). Z firmą związany był od stycznia 2015 roku – odpowiadał też za działania sponsoringowe oraz PR. Wcześniej, od 2010 roku, związany był z agencją Polish Sport Promotion, gdzie realizował projekty marketingu sportowego dla marek takich jak Nike, Coca-Cola czy Castrol. Jako Sport&Venue Manager działał także przy realizacji dużych eventów sportowych – m.in. „Polish Masters”, „Super Mecz” Lechia Gdańsk-FC Barcelona oraz Super Enduro World Championships. W 2014 roku działał także jako freelancer w zakresie obsługi projektów reklamowych dla takich agencji jak Reequest Events i MediaMocni oraz dla sieci salonów rowerowych AirBike. (ak)