Od 16 października 2017 roku za komunikację marki Batycki, oferującej torebki i akcesoria skórzane, odpowiada Aliganza Fashion Agency. Firma nie korzystała wcześniej z usług agencji PR.
Aliganza zajmie się opracowaniem i realizacją całościowej strategii komunikacji marki. Poprowadzi działania media relations. Będzie też odpowiedzialna za organizację eventów oraz showroom wirtualny i stacjonarny.
Agencja będzie również odpowiadać za wizerunek marki w mediach społecznościowych.
Po stronie agencji realizacją działań komunikacyjnych zajmuje się Ewelina Szymeczko (Senior Project Manager) z zespołem. Za współpracę ze stylistami odpowiadają Blanka Maryniak (szefowa działu Showroom) i Anetą Łukiewicz. Działania w social mediach – w tym prowadzenie profili oraz kampanie reklamowe – realizuje Katarzyna Moś (Senior Digital Communication Manager) z zespołem. Całość działań nadzoruje Agata Brodzka, Marketing & PR Director.
Do współpracy doszło w wyniku rekomendacji. Strony nie informują, na jak długo zawarto umowę. (mb)