niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościMarka bielizny Nipplex wybrała Aliganzę

Marka bielizny Nipplex wybrała Aliganzę

W lipcu 2023 roku do polska marka bieliźniana Nipplex, działająca na rynku od prawie 30 lat, rozpoczęła współpracę z Aliganzą. Agencja wygrała przetarg na obsługę PR.

Logo marki Nipplex

Do zadań Aliganzy należy prowadzenie relacji z mediami, działań z zakresu influencer marketingu oraz obsługa wirtualnego showroomu.

Z ramienia agencji działania dla tego klienta nadzoruje Ewa Gołaszewska, PR & Communication Manager, wraz z zespołem. Strony nie podają, na jaki okres zawarły umowę. Marka Nipplex w ostatnim czasie nie korzystała z usług innej agencji PR. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj