poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościMarka ComPress przejęta przez e-Kiosk, prawa kosztowały ponad 155 tys. zł

Marka ComPress przejęta przez e-Kiosk, prawa kosztowały ponad 155 tys. zł

Spółka e-Kiosk ogłosiła nabycie od spółki Thunderbolt praw do marki ComPress. Chce z niej stworzyć „agencję zintegrowanej komunikacji marketingowej 360 stopni” i uzupełnić swoją ofertę o usługi public relations. E-Kiosk obecnie ma w swoim portfolio brandy dystrybuujące wirtualną prasę (eKiosk.pl, eGazeta.pl, Nexto.pl), posiada także agencję eContentLAB, która zajmuje się marketingiem digitalowym. 

„Decyzja o poszerzeniu oferty o usługi public relations będzie wiązała się z powiększeniem zespołu, nie wykluczamy też, że w przyszłości dojdzie do połączenia eContentLAB i ComPressu, ale to wymaga czasu” – informuje w komunikacie prasowym Łukasz Piela, od sierpnia 2018 roku prezes e-Kiosku (na zdjęciu głównym).

Zarządzana przez niego spółka przejęła prawa do marki ComPress za 155 539 zł brutto – wynika z komunikatu wydanego przez spółkę ComPress. Jak informowało PRoto, jej zarząd niedawno podjął decyzję o zmianie nazwy na Thunderbolt. Sprzedanie marki, jej logotypu oraz praw do adresów internetowych jest związane ze zmianą nazwy.

Niedługo przed ogłoszeniem sprzedaży znaku graficznego spółka poinformowała też, że prezesem zarządu ComPressu został 4 lipca 2019 roku Łukasz Górski. Zastąpił on Magdalenę Dulińską.

Marka ComPress funkcjonuje na rynku od 1990 roku. Od ponad dekady agencja jest notowana na rynku New Connect. W 2018 roku poniosła stratę netto w wysokości 381 tys. zł przy przychodach ze sprzedaży wynoszących 977 tys. zł. Dotychczas większościowym akcjonariuszem było Gremi Media, wydawca m.in. Rzeczpospolitej. Obecnie jest to spółka Premium Fund, która odkupiła udziały w czerwcu 2019 roku. Jej prezesem zarządu jest wspomniany wyżej Łukasz Górski. (mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj