poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościMarka Kate Moss wybrała Warsaw Creatives

Marka Kate Moss wybrała Warsaw Creatives

COSMOSS by Kate Moss – marka kosmetyków i produktów wellness – z początkiem października 2023 roku dołączyła do grona klientów Warsaw Creatives. Marka COSMOSS powstała we wrześniu 2022 roku. Stacjonarnie jej produkty są dostępne w Wielkiej Brytanii, USA, Francji, Irlandii, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Szwecji i Czechach, a w 2024 roku firma planuje wejście na nowe rynki.

W ramach współpracy agencja zapewni marce strategiczne wsparcie w działaniach public relations w Polsce. Do zadań Warsaw Creatives należą m.in. relacje z mediami tradycyjnymi oraz digitalowymi, influencer marketing oraz organizacja wydarzeń mediowych.

Z ramienia agencji za koordynację prac zespołu obsługującego tego klienta odpowiadają Bożena Wieczorek, Head Of PR, oraz Ewa Kosz, Senior PR Managerka.

Współpraca jest efektem działań new business, a umowę podpisano na trzy lata z możliwością przedłużenia.

Warsaw Creatives to druga agencja na świecie, z którą Kate Moss współpracuje w zakresie komunikacji marki COSMOSS. Przed współpracą obejmującą PR warszawska agencja była odpowiedzialna za realizację eventu launchującego markę, design opakowań i tworzenie contentu. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj