Krosno Glass (dawniej Krośnieńskie Huty Szkła KROSNO) z początkiem 2018 roku zmienia system identyfikacji wizualnej marki KROSNO. Rebranding polskiej marki szkła użytkowego to część strategii rozwoju firmy na lata 2018-2023.
Nowe logo ma być synonimem „najwyższej jakości”, jaką marka oferuje od 1923 roku, co ma wyrażać hasło „Brilliance in glass since 1923”. Poza logo zmienione zostaną wszystkie motywy graficzne i materiały wizerunkowe, katalog produktów oraz strona internetowa. Marka wprowadza też nowe opakowania produktów: czarne będą opakowania dla segmentu produktów premium, wytwarzanych ręcznie lub maszynowo, w białych pudełkach znajdzie się z kolei szkło do użytku codziennego, wytwarzane metodą maszynową.
„Przez nowoczesny, wyróżniający stylistycznie koncept chcemy uwolnić potencjał drzemiący w naszym szkle. Marka KROSNO zabiera użytkowników do świata, w którym piękno, jakość i wyrafinowanie są najważniejszymi wartościami. Chcemy, by – jak przez dziesięciolecia – marka KROSNO nieustannie wzbudzała jednoznaczne skojarzenia ze słynnym, polskim szkłem, jak »amerykański bourbon«, »włoskie prosecco« czy »holenderskie tulipany«” – wyjaśnia Monika Jusińska-Zbiegniewska, dyrektor marketingu Krosno Glass.
„W Krosno Glass wiemy, że istotne wydarzenia wymagają odpowiedniej oprawy, dlatego z wielką przyjemnością i dumą przedstawiamy nowe logo, materiały wizerunkowe i wyrazistą prezentację produktów. Za tą oprawą stoją ważne, pozytywne zmiany zachodzące w naszej hucie, które zgodnie ze strategią na lata 2018-2023 prowadzić będą do rozwoju sprzedaży naszego szkła w kraju i za granicą, w tym w kanale online, w oparciu o silną markę KROSNO” – wyjaśnia Paweł Szymański, prezes zarządu Krosno Glass.
Za opracowanie identyfikacji wizualnej była odpowiedzialna agencja H2O Creative. Działania PR dla firmy Krosno Glass i marki KROSNO prowadzi agencja Hello PR. (mb)