Za około sześć tygodni Lublin będzie miał hasło, logo oraz system identyfikacji wizualnej – dowiadujemy się z Kuriera Lubelskiego. Przygotuje je firma Brand Nature Access z Warszawy. Pierwotnie hasło i logo miało być wyłonione do końca lipca w wyniku konkursu, ale ze względu na – jak twierdzi miejskie Biuro Marketingu – niski poziom prac, konkurs unieważniono.
Ratusz zdecydował się więc na agencję reklamową i zwrócił się do 30 firm, spośród których wybrał BNA. Firma opracowywała wizerunki m.in. Telekomunikacji Polskiej i Telewizji Nowej Generacji n, przygotowuje również promocję dla Szczecina. W ramach identyfikacji wizualnej Lublina powstaną: wzory gadżetów reklamowych, plakatów, billboardów, opakowań i wykonanie strony internetowej. „Łącznie takie szablony powstaną na 50 różnego typu nośnikach” – mówi Mariusz Przybył z BNA. Na projekt „Marka Lublin” miasto wyda 53 tys. zł. (jcm)