piątek, 15 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościMarka Moje Auto z nową identyfikacją wizualną

Marka Moje Auto z nową identyfikacją wizualną

Marka kosmetyków i akcesoriów samochodowych Moje Auto przeszła rebranding, w ramach którego zmieniono jej logo oraz wygląd oferowanych przez nią produktów. Nowa identyfikacja wizualna ma podkreślać, że firma podąża za światowymi trendami panującymi w branży motoryzacyjnej, zaznaczać innowacyjność marki, a także propagować bezpieczeństwo na polskich drogach: „jest analogią do zadbanego samochodu, a w szczególności czystych szyb, świateł, lusterek i wszystkich innych elementów samochodu, o które należy dbać, aby móc podróżować bezpiecznie” – czytamy w informacji prasowej.

Logo marki zostało odświeżone i zachowane w bardziej minimalistycznej koncepcji, by poprawić jego widoczność i dostosować je do rozwijającej się digitalizacji handlu – wyjaśnia Norbert Oruba, specjalista ds. marketingu internetowego firmy. Jego zdaniem dotychczasowa identyfikacja marki dobrze zakorzeniła się na rynku i w pamięci odbiorców. „Chcieliśmy uprościć każdy element, ale w taki sposób, by efekt finalny nie był zbyt drastyczny. Uważam, że wprowadzonymi modyfikacjami osiągnęliśmy zamierzony efekt, a dodatkowo wprowadziliśmy w tożsamość wizualną trochę nowoczesności” – dodaje Oruba.

Jak zauważają przedstawiciele marki, aktualny rebranding jest już drugim w jej piętnastoletniej historii. Poprzednia identyfikacja służyła firmie przez dziesięć lat.

Zmiany w logo marki Moje Auto

W prace nad nową identyfikacją wizualną zaangażowany był także ambasador marki Kajetan Kajetanowicz, trzykrotny rajdowy mistrz Europy i czterokrotny rajdowy mistrz Polski. „Nieustannie rozszerzana oferta produktowa, rebranding oraz propagowanie bezpieczeństwa, co dla mnie jako kierowcy i kierowcy rajdowego jest szczególnie ważne, to czynniki, które napawają mnie pewnością, że współpracuję z najlepszymi” – mówi Kajetanowicz.

Rebranding rozpoczął się jeszcze w sierpniu 2018 roku od opracowania nowej koncepcji identyfikacji – stworzenia nowego logo, strony internetowej, wizerunku marki w mediach społecznościowych oraz przygotowania nowych etykiet dla około 100 produktów. Zmieniona identyfikacja wizualna była wprowadzana stopniowo od połowy stycznia 2019 roku do początku kwietnia.

W związku z zakończeniem procesu rebrandingu marka Moje Auto planuje działania promocyjne w kanałach offline, m.in. przez udział w targach i przygotowanie nowych gadżetów reklamowych. W przestrzeni cyfrowej marka zamierza z kolei promować produkty w nowej szacie graficznej we współpracy z Kajetanem Kajetanowiczem, zwracając także uwagę na bezpieczeństwo na polskich drogach.

Za nową identyfikację wizualną oraz przeprowadzenie rebrandingu odpowiada wewnętrzny dział marketingu marki Moje Auto. (bm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj