Marka odzieżowa Medicine w lutym 2020 roku ogłosiła zmiany w obrębie identyfikacji wizualnej. Odświeżone zostanie logo marki, do komunikacji wprowadzony zostanie także sygnet.
Medicine obecne jest na rynku od ponad pięciu lat. Po tym czasie marka zdecydowała się na rebranding. Do współpracy przy nowej identyfikacji zaproszono studio brandingowe White Cat Studio.
„Istotnym elementem rebrandingu było nowatorskie, całościowe spojrzenie na język wizualny marki” – tłumaczy White Cat Studio. „Charakterystyczna »medyczna« typografia i mocny sygnet współtworzą wyrazisty i spójny koncepcyjnie nowy świat marki Medicine” – czytamy dalej w komunikacie. Nowy znak Medicine ma łączyć w sobie nowoczesne liternictwo z artystycznym duchem, przez co ma wyrażać wartości i filozofię marki. Logo będzie stanowić zasadniczy punkt w komunikacji.
Źródło: wearmedicine.com/l/rebranding
Prezes marki odzieżowej, Krzysztof Bajołek, tłumaczy, że nowa forma logotypu wygląda „czytelniej i nowocześniej”. „Przekaz znaku graficznrgo jest dostosowany do charakteru marki. Nie konkuruje, ale współgra z artystycznymi wzorami prezentowanymi na ubraniach i grafikach. A o to nam właśnie chodziło” – mówi Bajołek. Zwraca on także uwagę, że nowe logo daje duże możliwości, jeśli chodzi o skalowanie i dobrze prezentuje się na szyldach. (mb)