Na początku kwietnia 2025 roku agencja Lepont poinformowała o rozpoczęciu współpracy z polską marką odzieżową NAGO, która „stawia na świadomą i zrównoważona produkcję łączącą wysoką jakość materiałów z dbałością o środowisko”.
Od lutego agencja odpowiada za obsługę PR marki modowej, w tym budowanie jej wizerunku, prowadzenie biura prasowego, partnerstwa mediowe oraz relacje z mediami.
„Wierzymy, że ich podejście do mody i zrównoważonego rozwoju świetnie wpisuje się w wartości, które promujemy. Naszym celem jest skuteczne wsparcie marki w budowaniu silnej obecności na rynku i dotarcie do szerokiego grona świadomych konsumentów” – mówi o współpracy z NAGO Kamila Kończak, CEO agencji.
Współpraca, którą nawiązano na czas nieokreślony, jest efektem wcześniejszych wspólnych działań NAGO i Lepont. Marka odzieżowa nie korzystała z usług innej agencji. Strony nie ujawniają więcej szczegółów. (mb)
Zdjęcie główne: fot. Borys Synak