Firma MediaMarktSaturn Polska poinformowała, że zamierza połączyć swoje dwie sieci handlowe – MediaMarkt i Saturn – i będą one funkcjonować pod jedną marką jako MediaMarkt.
Obecnie w Polsce działają 22 stacjonarne sklepy Saturn oraz sklep internetowy. Proces zmian ma rozpocząć się jeszcze w maju 2018 roku i będzie trwał do końca września.
„Obie nasze marki zyskały zaufanie polskich konsumentów, o czym świadczą chociażby wysokie pozycje w badaniach konsumenckich i rankingach. Obserwując sytuację na rynku uznaliśmy, że nadszedł czas, aby wykorzystać ten atut i połączyć siły obu brandów. MediaMarkt jest obecny w Polsce już od 20 lat, a więc znacznie dłużej niż Saturn. Dlatego postawiliśmy na markę, która jest najsilniej zakorzeniona w świadomości Polaków” – uzasadnia Marcin Rosati, prezes zarządu MediaMarktSaturn Polska.
Jak czytamy w materiałach prasowych, firma przez decyzję o połączeniu marek chce wzmocnić swoją pozycję jako europejskiego lidera na rynku dystrybucji elektroniki użytkowej i związanych z nią usług. (pp)