1 września 2020 roku rozpoczęła się nowa kampania Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka – #DziękujemyŻePijecieMleko, za której realizację odpowiada konsorcjum agencji Marketing & Communications Consultants i domu mediowego MediaOn. Akcja finansowana jest z Funduszu Promocji Mleka, jej celem jest podnoszenie świadomości na temat roli mleka w diecie dzieci i dorosłych, obalanie mitów o jego szkodliwości, a także podziękowanie hodowcom bydła i producentom mleka za świadomy wybór polskiego mleka i jego przetworów. Kampania prowadzona będzie w telewizji, prasie branżowej, internecie oraz outdoorze.
Marketing & Communications Consultants zajmuje się działaniami komunikacyjnymi – obsługą mediów społecznościowych (Facebook i Instagram) i strony internetowej, media relations, content marketingiem – oraz koordynacją projektu. Ze strony agencji za działania odpowiadają Agnieszka Bajur, prezes zarządu, Sylwia Samborska, Group Account Manager, oraz Monika Gajo, Senior Account Executive.
MediaOn odpowiada za planowanie strategiczne i zakup mediów. Dom mediowy reprezentuje w projekcie Agata Kin, Media Manager.
Współpracę nawiązano w wyniku przetargu. Prace przygotowawcze rozpoczęły się w sierpniu 2020 roku. Projekt realizowany będzie do listopada 2020 roku. (ak)