piątek, 27 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościMarketing Online chwilowo bez PR-owca

Marketing Online chwilowo bez PR-owca

Roksana Jurczyk, specjalista ds. marketingu i PR, zakończyła współpracę z Marketing Online. Firma zapowiada rekrutację na to stanowisko. Na razie obowiązki Jurczyk przejął CEO Piotr Guziur, który odpowiada za kontakt z mediami.

Jurczyk w swojej karierze była m.in. specjalistą ds. PR-u w takich firmach, jak INTERSIEĆ Andrzej Sandała i Grupa Media Partner. Nie zdradza swoich najbliższych planów zawodowych. Jej następca, poza PR-em i marketingiem, będzie odpowiedzialny za kontynuowanie organizacji szkoleń otwartych i tych z zakresu SEM czy analityki internetowej, SEO i social mediów. Piotr Guziur, który tymczasowo przejął obowiązki Jurczyk, to CEO Marketing Online, specjalista SEM i SEO. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj