piątek, 18 października, 2024
Strona głównaAktualnościMarketing oprze się na PR

Marketing oprze się na PR

„Al i Laura Ries dowodzą, że przyszłość marketingu związana jest przede wszystkim ze wzrostem znaczenia public relations. Według nich dzisiejsza reklama zatraca swoją podstawową funkcję i nabiera charakteru działań stricte artystycznych” – czytamy w Home & Market. Obszerny artykuł Katarzyny Tokarskiej poświęcony jest w głównej mierze internetowi i współczesnej komunikacji. Media „nie tylko wchłonęły dostępne wcześniej środki przekazu i przyjęły ich walory, ale rozwinęły własne narzędzia i techniki komunikacji z użytkownikiem. W miejsce jednostronnych przekazów perswazyjnych (reklama) pojawiają się formy dialogowe (public relations)” – czytamy. Na podstawie analiz i badań rynku autorka wnioskuję, że „nowoczesny internetowy marketing z pewnością powróci do starej zasady, dobrej włoskiej »banci« oraz stabilnie oprze się na PR”.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj