czwartek, 26 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościMarketing w social mediach jak targi w cyberprzestrzeni

Marketing w social mediach jak targi w cyberprzestrzeni

Marketing mediów społecznościowych działa na podobnych zasadach, co targi handlowe – tyle że w sieci. Jeśli uświadomimy sobie tę zależność, wtedy zrozumiemy, na czym polega strategia social media marketingowa i zamiast mówić „nie rozumiem jej”, częściej zacznie się pojawiać „wchodzę w ten pomysł” – uważa Jannette Pazer.

Jak pisze na łamach  dragonsearchmarketing.com, dzięki mediom społecznościowym, łatwiej dotrzemy do odbiorców z wybranym produktem. „Podczas tradycyjnej konferencji, istnieje obawa, że nasze stoisko nie spotka się z takim zainteresowaniem. Z kolei odpowiednio wykorzystane narzędzia takich portali jak LinkedIn czy G+, pozwolą nam łączyć się z użytkownikami w dowolnym momencie” – dodaje Pazer.

Autorka porównuje tradycyjne spotkanie branżowe i działania w sieci, by pokazać różnicę w komunikacji. W pierwszym przypadku, to organizator chce zainteresować klienta swoją firmą, w drugim – to klient sam „zgłasza się” do organizacji, odwiedzając jego stronę internetową. By strategia social media marketingowa była skuteczna, warto wyjść poza schemat informowania. Jak czytamy, pomogą w tym aplikacje, konkursy w mediach społecznościowych czy wideo prezentacje.  „Zaciekawiony internauta sam zechce dowiedzieć się więcej, a jego działania pomogą poszerzyć  krąg odbiorców” – zauważa Pazer. (mw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj