poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościMarki coraz skuteczniej angażują użytkowników na YouTubie

Marki coraz skuteczniej angażują użytkowników na YouTubie

YouTube w ciągu 10 lat swojego istnienia stał się ważną częścią życia milionów ludzi, którzy odkrywają tam swoje pasje. Jak działają tam międzynarodowe marki – czytamy w adwordsagency.blogspot.com.

Jak czytamy, wśród grupy 18-34 lata, YouTube jest wskazywany jako jedna z ich ulubionych platform do oglądania wideo online. Statystyki pokazują, że wzrasta czas oglądania wideo, przede wszystkim za pomocą urządzeń mobilnych. Użytkownicy korzystają z serwisu również po to, by oglądać materiały zamieszczane przez marki. Cztery z dziesięciu najlepszych filmów na YouTube w 2014 roku zostały stworzone przez marki. Natomiast marki w serwisie obserwują ostatnio „eksplozję” zaangażowania użytkowników.

Jak pokazuje YouTube Trends Data 2014, liczba wyświetleń treści zamieszczanych przez TOP100 marek w serwisie zwiększyła się prawie dwukrotnie w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Marki budują też coraz trwalsze relacje z widzami: kanały marek zyskują nawet 47 proc. więcej subskrypcji w porównaniu do poprzedniego roku.

Co ciekawe, marki coraz częściej przyjmują w serwisie strategię najpopularniejszych youtuberów. Aktywnie zarządzają kanałem i regularnie publikują treści, by zaangażować widzów i skłonić ich do powrotu na kanał. Według Pixability najpopularniejszym dniem publikowania przez marki treści wideo jest czwartek. W ubiegłym roku 10 proc. filmów zamieszczanych przez marki miało ponad 10 minut. Coraz częściej marki tworzą treści specjalnie z myślą o YouTubie, co daje lepsze efekty niż udostępnianie tam treści stworzonych też do innych kanałów. Inwestują również coraz więcej nie tylko w tworzenie treści, lecz także w promowanie ich w reklamach. Wiele marek wykorzystuje też YouTube do docierania do nowych grup i zdobywania nowych klientów. (mb)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj