sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościMarki idą po pomoc do Twittera. Serwis odpowiada: róbcie to jak Coca-Cola

Marki idą po pomoc do Twittera. Serwis odpowiada: róbcie to jak Coca-Cola

Ross Hoffman, dyrektor Twittera ds. strategii marek,  pomaga reklamodawcom w planowaniu tego typu działań. Tych możliwości serwis od niedawna oferuje sporo, dając możliwość udostępnienia treści wideo dzięki takim drogom jak Vine czy Periscope. Twitter posiada także platformę Nichie – portal dla celebrytów, artystów i twórców, którzy mogą w ten sposób współpracować z markami.

„Firmy rozumieją, że warto być na Twitterze, ale to od nas oczekują generowania ciekawych treści” – zaznacza Hoffman. W takich sytuacjach radzi, by publikować tweety dla każdego typu konsumenta.  Jako przykład podaje ostatnią z kampanii Coca-Coli, „Podziel się radością”.  Firma stworzyła spersonalizowane puszki z imionami użytkowników, które można było stworzyć, logując się na stronę shareacocacola.com. (mw)
 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj