piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościMarki mogą sponsorować newslettery tworzone przez użytkowników na LinkedInie

Marki mogą sponsorować newslettery tworzone przez użytkowników na LinkedInie

W sierpniu 2024 roku LinkedIn poinformował o wprowadzeniu nowej opcji, która umożliwi markom sponsorowanie zawartości newslettera dowolnego użytkownika lub biuletynu opublikowanego na stronie firmowej jako pojedyncza reklama graficzna za pomocą Menedżera kampanii.

Rozwiązanie to ma zapewnić zwiększenie zasięgu istniejących już długich newsletterów, pomagając w przyciągnięciu większej liczby czytelników i subskrybentów oraz zwiększeniu zaangażowania w markę.

Aby zamieścić sponsorowaną treść firmową lub osobistą, należy zalogować się do Menedżera kampanii i wybrać artykuł newslettera, który ma być promowany, z własnej biblioteki treści. Możliwe jest także promowanie artykułu newslettera z widoku administratora strony.

Sponsorowanie artykułu newslettera udostępnionego przez dowolnego użytkownika odbywa się natomiast za pomocą funkcji Thought Leader Ad. Aby to zrobić, należy jednak poprosić daną osobę o zgodę na udostępnienie jej artykułu jako treści sponsorowanej.

Opcja sponsorowanych newsletterów jest dostępna na całym świecie. (ao)

Źródło: linkedin.com, Introducing sponsored newsletters to help marketers amplify their long-form content and reach new audiences, 7.08.2024

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj