piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościMarki reagują na premierę polskiego „Vogue’a”

Marki reagują na premierę polskiego „Vogue’a”

14 lutego 2018 roku premierę miała polska edycja magazynu „Vogue”. Dzień wcześniej zaprezentowano okładkę czasopisma, która natychmiast wywołała w sieci burzliwą dyskusję.

Na okładce pierwszego numeru znalazły się dwie polskie modelki – Anja Rubik i Małgorzata Bela, pozujące na tle czarnej wołgi i otoczonego mgłą Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Zdjęcie wykonał niemiecki fotograf Juergen Teller. Reakcje na tę okładkę były bardzo zróżnicowane.

Jak wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów, w dniach 13-14 lutego w internecie pojawiło się blisko 4 tys. wzmianek na temat „Vogue Polska”, których zasięg wyniósł ponad 21 mln. Najwięcej publikacji pojawiło się na Twitterze (37 proc.), zaraz za nim znalazł się jednak Instagram (35 proc.), a 20 proc. wzmianek pochodziło z Facebooka.  

Szerokie zainteresowanie nowym magazynem na rynku postanowiły wykorzystać też firmy. Poniżej kilka przykładów działań realtimemarketingowych związanych z premierą polskiego „Vogue’a”.

Źródło: facebook.com/mytaxi.compl

Źródło: facebook.com/RunmageddonPL

Źródło: facebook.com/AGH.Krakow/

Źródło: facebook.com/GrantsWhiskyPolska

Źródło: facebook.com/coffeedeskpl

Źródło: facebook.com/ModlinBus

Źródło: facebook.com/legrandbikes

Źródło: facebook.com/zlotepaluszki

Źródło: twitter.com/SolgazPolska

Źródło: facebook.com/WaveloKrakow/

Źródło: facebook.com/onetrano

Źródło: facebook.com/facebook.com/agencjaitot

(mb)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj