Marki z różnych branż znajdują sposoby na wykorzystanie popularności Pokemon Go. Wśród nich jest również Marriott Reward, który postanowił sponsorować próbę zdobycia wszystkich pokemonów na całym świecie jednego z graczy – pisze adweek.com.
Mowa o 28-letnim Nicku Johnsonie, pracującym w nowojorskim Applico – firmie zajmującej się projektowaniem i udoskonalaniem aplikacji.
Jak podaje źródło, po tym jak Johnson złapał 142 pokemony w Stanach Zjednoczonych w dwa tygodnie, odezwał się do niego Marriott. Firma skontaktowała się z graczem za pośrednictwem serwisu Reddit. Zaproponowała wówczas Johnsonowi, że będzie sponsorować jego podróż do Paryża, Hong Kongu i Sydney, gdzie czekały na niego 3 rzadkie pokemony: Mr. Mime, Farfetch’d i Kangaskhan. Marriot opłacił pobyt Johnsona w hotelach we wszystkich wymienionych krajach – informuje źródło.
„Współpraca z Nickiem była naturalna dla Marriott Rewards, ponieważ chodzi tu o dawanie ludziom szansy na robienie tego, co kochają przez podróż” – stwierdził Karin Timpone, global marketing officer w Marriott International.
Zarówno firma, jak i sam gracz, pokazywali doświadczenia Johnsona w mediach społecznościowych – na Twitterze, Snapchacie czy Instagramie.
Na Twitterze gracz chwalił sie kolejno zdobytymi pokemonami. Poinformował również kiedy złapał je wszystkie.
Źródło: Twitter/Nick Johnson
„Byłem pasjonatem pokemonów przez długi czas. Grałem w grę jako dziecko i razem z dziewczyną oglądaliśmy pokemony w telewizji. Złapałem je wszystkie w oryginalnej wersji gry, a wyjście na zewnątrz i robienie tego w prawdziwym życiu było świetną zabawą” – powiedział Johnson.
(ak)