Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Mars Wrigley zbudował zespół Corporate Affairs. po połączeniu spółek mars i wrigley w październiku 2018 roku, stworzono dział corporate affairs dla segmentu mars wrigley. jego dyrektor została wówczas beata rożek (na zdjęciu głównym). od grudnia wspierają ją beata głuszcz , a od czerwca 2019 roku – monika piekarska. beata rożek odpowiada za cały obszar spraw korporacyjnych związanych z promowaniem i ochroną reputacji firmy, zarządzaniem komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną, a także rozwijaniem relacji z interesariuszami. odpowiada również za działania dotyczące zrównoważonego rozwoju. jest członkiem zespołu zarządzającego mars wrigley w polsce. rożek ma blisko 15-letnie doświadczenie w komunikacji korporacyjnej. pracowała wcześniej w firmach: phillip morris, tesco, żywiec zdrój oraz ahold. beata głuszcz natomiast obejmuje w zespole stanowisko specjalisty ds. konsumenckich oraz komunikacji wewnętrznej. odpowiada za utrzymywanie relacji z konsumentami oraz projektowanie i utrzymywanie komunikacji w firmie. do mars wrigley przeszła z carlsberg polska, gdzie była starszym specjalistą ds. komunikacji. ma też doświadczenie agencyjne – pracowała jako konsultant w alert media communications, gdzie zajmowała się markami: nutricia, velux, porta, novartis, leroy merlin, swiss krono group. beata głuszcz. monika piekarska została z kolei kierownikiem ds. korporacyjnych. odpowiada za całość komunikacji zewnętrznej – budowanie reputacji firmy poprzez współpracę z mediami i interesariuszami. do mars wrigley przeszła z lafarge polska, gdzie była pr managerem. w pr-ze pracuje od blisko 12 lat – zajmowała się komunikacją m.in. w żywcu zdrój czy agencjach pr, takich jak edelman czy reputation managers. monika piekarska. (mp).
Po połączeniu spółek Mars i Wrigley w październiku 2018 roku, stworzono dział Corporate Affairs dla segmentu Mars Wrigley. Jego dyrektor została wówczas Beata Rożek (na zdjęciu głównym). Od grudnia wspierają ją Beata Głuszcz, a od czerwca 2019 roku – Monika Piekarska.
Beata Rożek odpowiada za cały obszar spraw korporacyjnych związanych z promowaniem i ochroną reputacji firmy, zarządzaniem komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną, a także rozwijaniem relacji z interesariuszami. Odpowiada również za działania dotyczące zrównoważonego rozwoju. Jest członkiem zespołu zarządzającego Mars Wrigley w Polsce. Rożek ma blisko 15-letnie doświadczenie w komunikacji korporacyjnej. Pracowała wcześniej w firmach: Phillip Morris, Tesco, Żywiec Zdrój oraz Ahold.
Beata Głuszcz natomiast obejmuje w zespole stanowisko specjalisty ds. konsumenckich oraz komunikacji wewnętrznej. Odpowiada za utrzymywanie relacji z konsumentami oraz projektowanie i utrzymywanie komunikacji w firmie. Do Mars Wrigley przeszła z Carlsberg Polska, gdzie była starszym specjalistą ds. komunikacji. Ma też doświadczenie agencyjne – pracowała jako konsultant w Alert Media Communications, gdzie zajmowała się markami: Nutricia, Velux, Porta, Novartis, Leroy Merlin, Swiss Krono Group.

Beata Głuszcz
Monika Piekarska została z kolei kierownikiem ds. korporacyjnych. Odpowiada za całość komunikacji zewnętrznej – budowanie reputacji firmy poprzez współpracę z mediami i interesariuszami. Do Mars Wrigley przeszła z Lafarge Polska, gdzie była PR Managerem. W PR-ze pracuje od blisko 12 lat – zajmowała się komunikacją m.in. w Żywcu Zdrój czy agencjach PR, takich jak Edelman czy Reputation Managers.

Monika Piekarska
(mp)