Po połączeniu spółek Mars i Wrigley w październiku 2018 roku, stworzono dział Corporate Affairs dla segmentu Mars Wrigley. Jego dyrektor została wówczas Beata Rożek (na zdjęciu głównym). Od grudnia wspierają ją Beata Głuszcz, a od czerwca 2019 roku – Monika Piekarska.
Beata Rożek odpowiada za cały obszar spraw korporacyjnych związanych z promowaniem i ochroną reputacji firmy, zarządzaniem komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną, a także rozwijaniem relacji z interesariuszami. Odpowiada również za działania dotyczące zrównoważonego rozwoju. Jest członkiem zespołu zarządzającego Mars Wrigley w Polsce. Rożek ma blisko 15-letnie doświadczenie w komunikacji korporacyjnej. Pracowała wcześniej w firmach: Phillip Morris, Tesco, Żywiec Zdrój oraz Ahold.
Beata Głuszcz natomiast obejmuje w zespole stanowisko specjalisty ds. konsumenckich oraz komunikacji wewnętrznej. Odpowiada za utrzymywanie relacji z konsumentami oraz projektowanie i utrzymywanie komunikacji w firmie. Do Mars Wrigley przeszła z Carlsberg Polska, gdzie była starszym specjalistą ds. komunikacji. Ma też doświadczenie agencyjne – pracowała jako konsultant w Alert Media Communications, gdzie zajmowała się markami: Nutricia, Velux, Porta, Novartis, Leroy Merlin, Swiss Krono Group.
Beata Głuszcz
Monika Piekarska została z kolei kierownikiem ds. korporacyjnych. Odpowiada za całość komunikacji zewnętrznej – budowanie reputacji firmy poprzez współpracę z mediami i interesariuszami. Do Mars Wrigley przeszła z Lafarge Polska, gdzie była PR Managerem. W PR-ze pracuje od blisko 12 lat – zajmowała się komunikacją m.in. w Żywcu Zdrój czy agencjach PR, takich jak Edelman czy Reputation Managers.
Monika Piekarska
(mp)