Nowi pracownicy wzmocnią działy brand oraz komunikacji korporacyjnej na stanowiskach associate.
Marta Kindeusz z branżą PR jest związana od 8 lat. Ma doświadczenie w zarządzaniu sytuacją kryzysową oraz komunikacji korporacyjnej dla firm z sektora IT. Pracowała dla takich marek, jak Coca-Cola, Sprite, wódki Wyborowa i Luksusowa, Tyskie, Grolsch, Vizir, Ariel. Jest laureatką konkursu Cannes Lions Young Creatives, była też nagradzana w konkursie Złote Spinacze za kampanie produktowe dla marek Coca-Cola oraz Tyskie. Wcześniej pracowała w agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Tomasz Dominiak przeszedł do Hill+Knowlton Strategies z agencji On Board Public Relations, gdzie obsługiwał m.in. Polską Grupę Zbrojeniową. Oprócz branży zbrojeniowej, specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej dla klientów z sektora energetycznego oraz motoryzacyjnego. Przed rozpoczęciem pracy w branży PR Tomasz Dominiak przez 10 lat pracował jako dziennikarz m.in. w Gazecie Wyborczej i Polska The Times. (jj)