Pod koniec stycznia 2024 roku Marta Kosińska rozpoczęła współpracę z firmą T-Mobile. Objęła stanowisko głównej specjalistki ds. komunikacji korporacyjnej, tym samym dołączając do zespołu Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i ESG.
Kosińska ma doświadczenie w planowaniu i kompleksowej realizacji kampanii korporacyjnych i społecznych. Przed dołączeniem do T-Mobile pracowała w Avonie, gdzie koordynowała komunikację wewnętrzną na 23 rynkach regionu Europy Środkowej i Wschodniej. Odpowiadała także za komunikację korporacyjną i CSR w Polsce. Kampania „Piękno bycia sobą”, której była liderką, została nominowana do zeszłorocznych Złotych Spinaczy. Od 2018 do 2019 roku pracowała jako Account Managerka w agencji Grayling. W latach 2016-2018 zdobywała doświadczenie w 24/7Communication, gdzie pełniła funkcję Junior Account Managerki.
Studiowała na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego. Jej specjalizacją była amerykanistyka i mass media. (an)