W grudniu 2018 roku Marta Martyniak awansowała na nowo utworzone stanowisko dyrektora działu Consumer Communications w agencji Multi Communications. Jego pracami kierowała jeszcze przed awansem, kiedy pełniła funkcję Senior Account Managera. Na stanowisku dyrektorskim odpowiada bezpośrednio za dalszy rozwój obszaru konsumenckiego firmy oraz – tak jak dotychczas – za zarządzanie projektami zespołu, nadzorowanie jego prac w zakresie public relations, mediów społecznościowych czy influencer i content marketingu. Do klientów obsługiwanych przez ten dział należą m.in. Sanofi, Gedeon Richter, CD, Rapid White, Blueair, Cersanit, Opoczno, CooperVision, Jack Link’s i Action.
Martyniak specjalizuje się w komunikacji w obszarach consumer oraz consumer health. Od blisko dziesięciu lat pracuje w branży PR. Z Multi Communications jest związana od 2015 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała także w agencji Edelman Polska oraz w wydziale komunikacji społecznej Biura Rzecznika Praw Obywatelskich.
Jest absolwentką dziennikarstwa i nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. (bm)