Z początkiem października 2024 roku Martyna Solińska awansowała w strukturach 38Content Communication. Objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki zarządzającej.
Będzie odpowiadać teraz za bieżące zarządzanie agencją, rozwój talentów i kompetencji oraz nowych obszarów biznesowych.
Z 38Content Communication Solińska związana jest od 2010 roku, czyli od początku funkcjonowania agencji. Do tej pory zarządzała kompetencjami strategicznymi oraz doradczymi jako Strategy Director. Pracę w firmie zaczynała jako PR Managerka, później objęła stanowisko Client Service Directora, a następnie Strategy Directora.
W branży PR pracuje od 2005 roku. Przed dołączeniem do 38Content Communication pracowała w łódzkich i warszawskich agencjach PR (m.in. Studio PRowokacja, Genesis PR, Magna Talenta).
Specjalizuje się w PR produktowym i korporacyjnym. Planowała i realizowała kampanie komunikacyjne dla firm z branż m.in.: wyposażenia wnętrz, FMCG, outsourcingowej, IT, finansowej, reklamowej, HORECA, deweloperskiej czy odzieżowej.
Ukończyła stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Łódzkim. (mb)