Z początkiem listopada 2022 roku Mateusz Konwerski awansuje w LoveBrands Group stanowisko Senior Communications Consultanta. Do tej pory pełnił w firmie funkcję Communications Consultanta. Od prawie trzech lat wspiera on w agencji pracę dywizji LoveBrands Medical, pracującej dla klientów z obszaru ochrony zdrowia, branży farmaceutycznej i dermokosmetycznej.
W nowej roli Konwerski będzie odpowiadać za kluczowych klientów agencji, których potrzeby komunikacyjne wymagają znajomości branży ochrony zdrowia i specyfiki komunikacji dla firm i marek z obszaru farmacji i life science.
Mateusz Konwerski specjalizuje się w budowaniu kampanii społeczno-edukacyjnych w obszarze ochrony zdrowia. Prowadził m.in. kampanie realizowane w mediach tradycyjnych oraz społecznościowych dla takich klientów jak AstraZeneca, Gedeon Richter, American Heart of Poland, GlaxoSmithKline, L’Oréal czy Abbvie. W swojej karierze wspierał też działania Ruchu 2000 Powodów na rzecz pacjentów z mukowiscydozą.
Przed dołączeniem do LB Group pracował w Havas PR Warsaw, B.P.O. Poland czy Be Communications.
Konwerski ma doświadczenie w budowaniu relacji z różnymi interesariuszami systemu ochrony zdrowia: lekarzami, ekspertami systemowymi oraz pacjentami, których wspiera też prywatnie przez zaangażowanie w inicjatywy pro bono. Jak wyjaśnia agencja, to także miało wpływ na decyzję o awansie Konwerskiego, bo LoveBrands Group nie tylko realizuje kampanie CSR dla klientów, lecz także inicjuje je i realizuje w modelu pro bono.
Ukończył dziennikarstwo i komunikację medialną, marketing i public realtions usług zdrowia na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. (mb)