czwartek, 19 września, 2024

Mazda zmieni logo

Mazda zgłosiła nowy logotyp do urzędu patentowego, co zostało potwierdzone przez markę. Przewiduje się, że zarejestrowany znak towarowy prowadzi do globalnego rebrandingu – pisze caranddriver.com.

Jak czytamy, wygląd nowego logo jest bardzo zbliżony do obecnego, z tą różnicą, że nowy znak nie jest już trójwymiarowy. Zachowuje on ten sam kształt ze „skrzydlatym” elementem „M”. Zewnętrzny pierścień logotypu jest jednak bardziej okrągły od obecnego, a środek bardziej kanciasty.


Źródło: x.com/therealautoblog

Nowe logo Mazdy mogło być już dyskretnie prezentowane przez markę. Znak ten wygląda bowiem bardzo podobnie do tego znajdującego się na modelu Arat, SUV-ie zaprezentowanym w kwietniu 2024 roku w salonie w Pekinie. Zmiana była tak subtelna, że trudno było zauważyć różnicę. Porównując oba logotypy, można jednak zauważyć podobieństwo – podaje źródło.

Obecne logo Mazdy istnieje od 1997 roku, kiedy to marka odeszła od wyglądu z lat 90. – dowiadujemy się.

Polskie biuro prasowe marki nie udziela więcej informacji na temat nowego logotypu. (ao)

Źródło: caranddriver.com, Mazda Trademarks a New Logo That’s Flatter and More Angular, Caleb Miller, 24.07.2024

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj