piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościmBank ponownie wybrał Linkleaders do działań employer branding

mBank ponownie wybrał Linkleaders do działań employer branding

Linkleaders wygrało przetarg na obsługę employerbrandingową mBanku. To kontynuacja współpracy trwającej od 2019 roku.

Od stycznia 2022 roku agencja będzie odpowiadać za opracowanie i realizację nowej strategii EB (ze szczególnym uwzględnieniem działań rekrutacyjnych w obszarach IT, contact center) oraz komunikację wewnętrzną, obsługę contentową i kreatywną. Działania mają wzmocnić pozycję mBanku jako pracodawcy.

Umowa została zawarta na kolejne trzy lata. Z ramienia Linkleaders działaniami na rzecz mBanku kieruje Anna Zając, Client Service Director, a w zespole obsługującym klienta jest także m.in. Dajana Tatar – Employer Branding Consultant. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj