mBank wybrał agencję Linkleaders do obsługi w zakresie employer brandingu. Zajmie się ona komunikacją marki pracodawcy banku w Polsce, Czechach i na Słowacji. Będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii działań EB Grupy mBanku oraz ich realizację.
Głównym zdaniem, jakie postawiono przed Linkleaders, jest zbudowania wizerunku banku jako pracodawcy pierwszego wyboru. Agencja wspiera mBank m.in. przy budowaniu i wprowadzaniu strategii marketingowego wsparcia rekrutacji oraz komunikacji wewnętrznej. Agencja jest zaangażowana także w opracowanie nowej strony internetowej dla kandydatów oraz przygotowanie i realizację rekrutacyjnych kampanii online. Linkleaders odpowiada też za projekt Bankowe Talenty, skierowany do studentów i absolwentów rozpoczynających karierę zawodową.
Z ramienia agencji działaniami dla mBanku kieruje Anna Zając, Client Service Director. Agencję wybrano w przetargu.
Współpraca rozpoczęła się w październiku 2019 roku, a umowę podpisano do końca 2021 roku. Wcześniej bank był obsługiwany w tym zakresie przez Employer Branding Institute. (mb)