mBank zdecydował się na tymczasową zmianę logo. W ten sposób bank postanowił wykorzystać swoją ostatnią wpadkę.
Sprawa rozpoczęła się 5 sierpnia 2020 roku, kiedy klienci banku zaczęli dostawać dziwne powiadomienia w aplikacji. Na screenach, zamieszczonych przez internautów i sam bank w mediach społecznościowych, można przeczytać, że treść wiadomości to m.in.: „mBank pozdrawia :)” i „ęśąćż”.
Źródło: twitter.com/tomasznelka
*„Wszedłem sprawdzić czy tylko ja mam powiadomienia z międzynarodowej stacji kosmicznej, ale jak się okazuję nie…”, „Apka padła, wysyłacie jakieś pierdoły push, co to ma być?” – pisali użytkownicy w komentarzach pod postami na Facebooku mBanku.
Źródło: facebook.com/mBank.Polska
Sytuację opanowano jeszcze tego samego dnia wieczorem. Bank powiadomił o tym swoich klientów w żartobliwy sposób, zamieszczając screen powiadomień i podpisując go słowami: „I nagle wszyscy czytają powiadomienia ;)”.
Źródło: facebook.com/mBank.Polska
Niedługo później w mediach społecznościowych mBanku pojawiło się nowe zdjęcie główne, przedstawiające odmienione logo. „mBank pozdrawia <3<3<3 w ten dzień, gdy staliśmy się memem…”, „Internecie, dziękujemy, że byłeś dziś z nami, ze swoimi memami!”, „Uczcijmy to zmianą logo!”– napisał w poście bank. Autorem nowego logo jest użytkownik Fakes Forge. Tymczasowy znak składa się z liter wysyłanych w dziwnych powiadomieniach – ęśąćż – umieszczonych na tle znanym ze standardowego logo mBanku.
Źródło: facebook.com/mBank.Polska
Wpadkę mBanku szybko postanowiły wykorzystać także inne marki. Posty na Facebooku opublikowały Allegro oraz Graal, a Pizza Hut wysłało odbiorcom stylizowane powiadomienia push.
Źródło: facebook.com/allegro
Źródło: facebook.com/graalpolska
Źródło: facebook.com/Netomania
(ak)
Zdjęcie główne: facebook.com/mBank.Polska
* Pisownia cytatów oryginalna