mBank ma nowego dyrektora departamentu marketingu detalicznego. Z początkiem marca 2024 roku stanowisko to obejmie Mateusz Żelechowski, związany z instytucją od 2006 roku. Przejmie zadania Rafała Jakubowskiego, który przechodzi do Santander Bank Polska.
Żelechowski będzie odpowiadał za realizację strategii marketingowej dla klientów dojrzałych, młodych, premium i segmentu SME. Pod jego opieką będą działania związane z wizerunkiem marki, kanały social media banku, a także działania z zakresu ESG (współpraca z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy).
Mateusz Żelechowski w sektorze bankowym pracuje od prawie 20 lat. W 2007 roku został rzecznikiem prasowym MultiBanku (marki, która funkcjonowała w ramach dawnego BRE Banku, jej klienci zostali przeniesieni do mBanku). Później kierował biurem prasowym bankowości detalicznej mBanku. Następnie, jako wicedyrektor marketingu, współtworzył i wdrażał strategie komunikacyjne dla segmentów detalicznych. Od marca 2020 roku pełni funkcję dyrektora departamentu klienta Indywidualnego odpowiadającego za pozyskiwanie i wzmacnianie relacji z klientami banku.
Żelechowski jest absolwentem Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Łódzkiego oraz uczestnikiem studiów podyplomowych The Chartered Institute of Marketing. Obecnie bierze udział w Advanced Management Program w IESE Business School. (mb)