piątek, 8 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościmBank wprowadza zmiany w zespole komunikacji

mBank wprowadza zmiany w zespole komunikacji

mBank we wrześniu 2022 roku poinformował o wprowadzeniu zmian w zespole komunikacji. W instytucji powstał wydział komunikacji korporacyjnej. Do firmy dołączyły dwie nowe osoby, jedna zmieniła z kolei dział.

Od kwietnia 2022 roku zespoły biura prasowego i komunikacji wewnętrznej mBanku należą do wydziału komunikacji korporacyjnej, którym kieruje Krzysztof Olszewski, pełniący jednocześnie funkcję rzecznika prasowego banku. Zespół jest częścią obszaru komunikacji i strategii marketingowej, którym zarządza Iwona Ryniewicz, dyrektorka departamentu.

Kinga Wojciechowska-Rulka w maju 2022 roku przeszła do komunikacji wewnętrznej. Odpowiada za działania komunikacyjne do pracowników wspólnie z Kacprem Chudzikiewiczem, który rozpoczął pracę dla banku w czerwcu 2022 roku jako ekspert ds. komunikacji wewnętrznej.

Wojciechowska-Rulka dotychczas była ekspertką ds. relacji z mediami. Z mBankiem jest związana od 2009 roku, od początku pracowała w obszarze public relations. Specjalizowała się w komunikacji projektów związanych z nowoczesną bankowością internetową i mobilną, płatnościami i nowinkami technologicznymi, a także odpowiedzialnością społeczną przedsiębiorstwa, zwłaszcza działalnością Fundacji mBanku. Specjalizuje się m.in. w PR korporacyjnym i produktowym, ale też w komunikacji kryzysowej. Prowadziła działania przy społecznych kampaniach mBanku związanych z cyberbezpieczeństwem, dzięki czemu rozwinęła kompetencje z zakresu digital marketingu. Wcześniej pracowała z kolei w biurze prasowym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego oraz współpracowała z agencją Żarówka przy projektach dla firm z branży finansowej.

Kacper Chudzikiewicz przed dołączeniem do mBanku odpowiadał za komunikację do pracowników w Alior Banku. Wcześniej pracował natomiast m.in. jako menedżer ds. PR i rzecznik prasowy sieci aptek Dbam o Zdrowie. Doświadczenie zdobywał tez jako specjalista ds. komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy Leroy Merlin. Karierę w branży zaczął w agencji Profile.

We wrześniu 2022 roku pracę w biurze prasowym mBanku w roli specjalisty ds. relacji z mediami rozpoczął Krzysztof Drozd. Poprzednio, od 2015 roku, był związany z Telewizją Polsat, gdzie odpowiadał za PR i promocję stacji informacyjnych Polsat News i Wydarzenia 24 oraz programów informacyjnych i publicystycznych emitowanych na antenie Polsatu, takich jak „Wydarzenia”, „Interwencja”, „Państwo w Państwie”. Wcześniej z kolei pracował w agencji Solski Communications, gdzie odpowiadał za działania m.in. dla firmy Airbus Defence and Space na Polskę. Jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej Uniwersytetu Warszawskiego.

Zespół biura prasowego tworzą ponadto Emilia Kasperczak, Piotr Rutkowski i Krzysztof Olszewski.

Do wydziału komunikacji korporacyjnej mBanku należy też Kamila Borysławska-Świerczek, ekspertka ds. marketingu treści, która odpowiada za treści i produkcje wideo. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj