W listopadzie 2020 roku warszawskie oddziały McCANN i Weber Shandwick wygrały przetarg na obsługę nowej marki, którą opracował Europejski Fundusz Leasingowy z ramienia Credit Agricole Leasing & Factorin. Szczegółów projektu nie są jeszcze znane, agencje podają jedynie, że będzie to rozwiązanie stworzone z myślą o potrzebach mikro- i małych przedsiębiorców oraz konkretnych sektorów gospodarki, które pojawi się w pierwszej połowie 2021 roku.
Agencje odpowiadają za wprowadzenie marki na rynki polski i niemiecki, a następnie także w pozostałych krajach europejskich. McCANN zajmie się strategią komunikacji, identyfikacją wizualną oraz konceptem kreatywnym i wprowadzeniem kampanii informacyjnej. Do zadań Weber Shandwick należy strategia i działania public relations, które będą dopasowane do każdego rynku i specyfiki oferowanej tam usługi lub dostępnego produktu.
Ze strony McCANN za działania na rzecz klienta odpowiada Monika Brzezińska, Account Director. Po stronie Weber Shandwick za obsługę odpowiada Łukasz Piasta, Director w Corporate Department.
Strony nie zdradzają pozostałych szczegółów współpracy. (ak)