poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościMcCANN Worldgroup zajmie się komunikacją marki Honor

McCANN Worldgroup zajmie się komunikacją marki Honor

Dzięki wygranemu przetargowi firma McCANN Worldgroup została wybrana hubem komunikacyjnym marki Honor na terenie regionu Europy Środkowo-Wschodniej oraz państw nordyckich. Współpraca rozpoczęła się w styczniu 2018 roku. Planowana kampania będzie realizowana łącznie na 18 rynkach przez dwie agencje (i ich lokalne oddziały) – McCANN i Weber Shandwick.

Do zadań pierwszej będzie należeć: przygotowanie i wdrażanie strategii komunikacji, produkcja treści dla marki Honor oraz działanie w obszarze digital, szczególnie w mediach społecznościowych. Weber Shandwick z kolei zajmie się PR-em marki.

Procesy wewnątrz agencji koordynować będzie Katarzyna Zbrojkiewicz z McCANN. Markę Honor regionalnie obsługuje Marta Paleczna z Weber Shandwick. Za działania na rynku polskim odpowiada tymczasem Joanna Stebel z tejże agencji. Jak dotąd nie było firmy, która zajmowała się kompleksową komunikacją marki Honor. W 2015 roku pisaliśmy jednak o rozstrzygniętym przetargu na obsługę PR-u korporacyjnego i produktowego, który wygrał PR Kwadrat.

Weber Shandwick i Honor korzystają z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj