Dzięki wygranemu przetargowi firma McCANN Worldgroup została wybrana hubem komunikacyjnym marki Honor na terenie regionu Europy Środkowo-Wschodniej oraz państw nordyckich. Współpraca rozpoczęła się w styczniu 2018 roku. Planowana kampania będzie realizowana łącznie na 18 rynkach przez dwie agencje (i ich lokalne oddziały) – McCANN i Weber Shandwick.
Do zadań pierwszej będzie należeć: przygotowanie i wdrażanie strategii komunikacji, produkcja treści dla marki Honor oraz działanie w obszarze digital, szczególnie w mediach społecznościowych. Weber Shandwick z kolei zajmie się PR-em marki.
Procesy wewnątrz agencji koordynować będzie Katarzyna Zbrojkiewicz z McCANN. Markę Honor regionalnie obsługuje Marta Paleczna z Weber Shandwick. Za działania na rynku polskim odpowiada tymczasem Joanna Stebel z tejże agencji. Jak dotąd nie było firmy, która zajmowała się kompleksową komunikacją marki Honor. W 2015 roku pisaliśmy jednak o rozstrzygniętym przetargu na obsługę PR-u korporacyjnego i produktowego, który wygrał PR Kwadrat.
Weber Shandwick i Honor korzystają z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mp)