niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościMcDonald’s coraz mniej kochany. Koncern zmaga się z kryzysem wizerunkowym

McDonald’s coraz mniej kochany. Koncern zmaga się z kryzysem wizerunkowym

Forbes pisze o złej passie sieci McDonald’s. Brazylijski senat oskarża koncern o złe traktowanie pracowników i unikanie płacenia podatków w tym kraju.

Jak czytamy, w brazylijskim senacie odbyła się w tej sprawie specjalna debata z udziałem polityków, przedstawicieli, pracowników sieci z pięciu kontynentów i przedstawicieli związków zawodowych. Ci ostatni zarzucają sieci, że zatrudnia nastolatków bez odzieży ochronnej, przez co są oni narażeni na ciężkie oparzenia. W tle padają również zarzuty uchylania się od płacenia podatków i maltretowania pracowników.

Oprócz tego McDonald’s boryka się z modą na zdrowe odżywianie. M.in. z tego względu musiał zamknąć jedną ze swoich restauracji, która przez ostatnie dwadzieścia lat funkcjonowała w Cleveland Clinic, jednym z największych szpitali w Stanach Zjednoczonych, znanym z nagłaśniania problemu otyłości – czytamy. (mw)

forbes.pl, To nie jest dobry czas dla McDonald’s. Sieć ma kolejne problemy, 21.08.2015

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj