Jak dowiadujemy się z portalu pamil-visions.net, McDonald’s zatrudnił pierwszego w historii koncernu dyrektora ds. mediów społecznościowych. Został nim Rick Wion, który do tej pory zajmował stanowisko wiceprezydenta mediów interaktywnych w agencji GolinHarris. Jak dowiadujemy się ze strony, Wion jest członkiem takich instytucji, jak: Society for Information Management, Product Development Management Association czy Association of Information Technology Professionals. Mediami społecznościowymi zajmuje się dla sieci fast-foodów od 4 lat, był także jednym ze specjalistów, którzy pracowali nad strategią marketingową sieci w McDonald’s. Jak pisze na portalu Mihaela Lica, cały PR-owski świat pochwalił firmę za to strategiczne posunięcie.
Jednym z pierwszych zadań nowego dyrektora, ma być przekonanie matek, które blogują, do tego, że jedzenie serwowane w sieci jest zdrowe. (kk)
Być może już niedługo każda firma, także polska, będzie miała specjalistę zajmującego się tylko i wyłącznie działaniami w mediach społecznościowych. Warto przygotować się do tego już dzisiaj i wziąć udział w szkoleniu, przygotowanym specjalnie dla PR-owców przez PRoto.pl i agencję Ciszewski Financial Communications.
Już niedługo na naszym portalu wywiad z Rickiem Wionem!