czwartek, 28 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościMcDonald's ma najcenniejszych fanów

McDonald’s ma najcenniejszych fanów

Firmy Syncapse oraz Hotspex Market Research postanowiły przyjrzeć się aktywności amerykańskich fanów 20 najpopularniejszych marek na Facebooku. Okazało się, że osoby będące fanami danej marki na FB wydają na jej produkty przeciętnie 71 dolarów i 84 centy rocznie więcej, niż pozostali klienci. Badanie wykazało także, że skłonność fanów do dalszego kupowania produktów danej marki jest większa o 28 proc., a do ich polecania innym o 41 proc. większa, niż w przypadku pozostałych konsumentów.

Z badania wynika także, że fan fanowi nierówny. W przypadku marki BlackBerry różnica w rocznych wydatkach fanów i pozostałych klientów wynosi tylko 34,62 dolara, w przypadku Nokii 107,37 dolara, a w przypadku McDonaldsa aż 159 dolarów i 79 centów. Najbardziej skorych fanów do polecania ma natomiast PlayStation –  ponad 81 proc. z nich zadeklarowało w badaniu chęć do polecania produktów tej marki innym. (ks)     

Pełne wyniki z badania, które przeprowadzono w czerwcu tego roku, dostępne są tu.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj