poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościMcDonald's stworzył słomkę, którą reklamuje niczym technologiczny gadżet

McDonald’s stworzył słomkę, którą reklamuje niczym technologiczny gadżet

Sieć fast foodów chwali się kolejną nowością. Jest nią zaprojektowana przez inżynierów słomka, która w swojej dolnej części posiada dwa otwory. Dzięki temu pijąc nowego shake’a o nazwie Shamrock, złożonego z dwóch smaków, z których jeden znajduje się na górze, a drugi na dole, można czuć je oba jednocześnie.

McDonald’s w specjalnym spocie promocyjnym w humorystyczny sposób omawia zalety gadżetu i przedstawia go niczym technologiczną nowinkę. Film utrzymany jest w konwencji parodii.

Jak czytamy w informacji opublikowanej na stronie McDonald’s, stworzono tylko 2000 sztuk nowych słomek. Będą dostępne w wybranych restauracjach sieci na terenie USA. (pk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj