Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
McDonald’s wycofuje plastikowe słomki. „Wiemy, że jeszcze dużo pracy przed nami”. mcdonald’s w polsce wycofuje plastikowe słomki, wprowadza też opakowania do lodów mcflurry i patyki do balonów z papieru – poinformowała sieć fast-foodów w komunikacie. zmiany są częścią strategii, której celem jest redukcja emisji gazów cieplarnianych z restauracji, biur i łańcuchów dostaw. nowe materiały, jak informuje mcdonald’s, przeszły testy wytrzymałości, niezawodności i funkcjonalności. sieć czekają kolejne zmiany w przyszłości. „wiemy, że jeszcze dużo pracy przed nami. dobre rozwiązania, możliwe do wdrożenia w naszej skali, wymagają czasu” – podaje anna borys-karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych w mcdonald’s polska. jej firma już wcześniej zapowiadała , że zamierza wycofać z użytku część plastiku w wielkiej brytanii i irlandii. zmianę polityki mieli zasugerować sieci restauracji jej klienci. działania marek prowokuje też parlament europejski, który w październiku 2018 roku przegłosował zakaz sprzedaży przedmiotów z tworzyw sztucznych, które mogłyby mieć zamienniki z alternatywnych, mniej szkodliwych dla środowiska materiałów. ze słomek i tym podobnych przedmiotów w ostatnim czasie zrezygnowały też m.in. starbucks i marriott international. (mp).
McDonald’s w Polsce wycofuje plastikowe słomki, wprowadza też opakowania do lodów McFlurry i patyki do balonów z papieru – poinformowała sieć fast-foodów w komunikacie. Zmiany są częścią strategii, której celem jest redukcja emisji gazów cieplarnianych z restauracji, biur i łańcuchów dostaw. Nowe materiały, jak informuje McDonald’s, przeszły testy wytrzymałości, niezawodności i funkcjonalności.
Sieć czekają kolejne zmiany w przyszłości. „Wiemy, że jeszcze dużo pracy przed nami. Dobre rozwiązania, możliwe do wdrożenia w naszej skali, wymagają czasu” – podaje Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych w McDonald’s Polska.
Jej firma już wcześniej zapowiadała, że zamierza wycofać z użytku część plastiku w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Zmianę polityki mieli zasugerować sieci restauracji jej klienci. Działania marek prowokuje też Parlament Europejski, który w październiku 2018 roku przegłosował zakaz sprzedaży przedmiotów z tworzyw sztucznych, które mogłyby mieć zamienniki z alternatywnych, mniej szkodliwych dla środowiska materiałów.
Ze słomek i tym podobnych przedmiotów w ostatnim czasie zrezygnowały też m.in. Starbucks i Marriott International. (mp)