Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
McDonald’s wycofuje wizerunek Ronalda McDonalda. Powodem „creepy clowny”. jeszcze w sierpniu, policja w kilku amerykańskich stanach zaczęła otrzymywać doniesienia o klaunach, którzy mieli stać nieopodal szkół czy poboczy dróg, straszyć i próbować zwabiać dzieci do lasów – czytamy na wiadomosci.radiozet.pl. tak zwane „creepy clowny” opanowały amerykańskie media, a potem rozpoczęły ekspansję na inne kraje – internetowy serwis informuje m.in. o wielkiej brytanii i australii. na całą sprawę zareagował mcdonald’s, którego symbolem jest już od wielu lat klaun ronald mcdonald. rzecznicy popularnej sieci fast food podali, że firma postanowiła wycofać wizerunek maskotki – czytamy na radiozet.pl. „mcdonald’s i jego lokalni franczyzobiorcy są świadomi obecnej atmosfery wokół pojawiania się klaunów w miejscach publicznych” – powiedziała business insiderowi rzecznika firmy terri hickey. „po głębokim namyśle wycofaliśmy się z pomysłu pokazywania ronalda mcdonalda podczas wydarzeń”. jak dowiedziało się proto.pl., polski oddział mcdonald’s nie planuje jednak żadnych zmian związanych z postacią ronalda mcdonalda. (mp).
Jeszcze w sierpniu, policja w kilku amerykańskich stanach zaczęła otrzymywać doniesienia o klaunach, którzy mieli stać nieopodal szkół czy poboczy dróg, straszyć i próbować zwabiać dzieci do lasów – czytamy na wiadomosci.radiozet.pl. Tak zwane „creepy clowny” opanowały amerykańskie media, a potem rozpoczęły ekspansję na inne kraje – internetowy serwis informuje m.in. o Wielkiej Brytanii i Australii.
Na całą sprawę zareagował McDonald’s, którego symbolem jest już od wielu lat klaun Ronald McDonald. Rzecznicy popularnej sieci fast food podali, że firma postanowiła wycofać wizerunek maskotki – czytamy na radiozet.pl.
„McDonald’s i jego lokalni franczyzobiorcy są świadomi obecnej atmosfery wokół pojawiania się klaunów w miejscach publicznych” – powiedziała Business Insiderowi rzecznika firmy Terri Hickey. „Po głębokim namyśle wycofaliśmy się z pomysłu pokazywania Ronalda McDonalda podczas wydarzeń”.
Jak dowiedziało się PRoto.pl., Polski oddział McDonald’s nie planuje jednak żadnych zmian związanych z postacią Ronalda McDonalda. (mp)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
McDonald’s wycofuje wizerunek Ronalda McDonalda. Powodem „creepy clowny”. jeszcze w sierpniu, policja w kilku amerykańskich stanach zaczęła otrzymywać doniesienia o klaunach, którzy mieli stać nieopodal szkół czy poboczy dróg, straszyć i próbować zwabiać dzieci do lasów – czytamy na wiadomosci.radiozet.pl. tak zwane „creepy clowny” opanowały amerykańskie media, a potem rozpoczęły ekspansję na inne kraje – internetowy serwis informuje m.in. o wielkiej brytanii i australii. na całą sprawę zareagował mcdonald’s, którego symbolem jest już od wielu lat klaun ronald mcdonald. rzecznicy popularnej sieci fast food podali, że firma postanowiła wycofać wizerunek maskotki – czytamy na radiozet.pl. „mcdonald’s i jego lokalni franczyzobiorcy są świadomi obecnej atmosfery wokół pojawiania się klaunów w miejscach publicznych” – powiedziała business insiderowi rzecznika firmy terri hickey. „po głębokim namyśle wycofaliśmy się z pomysłu pokazywania ronalda mcdonalda podczas wydarzeń”. jak dowiedziało się proto.pl., polski oddział mcdonald’s nie planuje jednak żadnych zmian związanych z postacią ronalda mcdonalda. (mp).