Nieodłącznym elementem budowy każdej strategii komunikacji jest odpowiednie wyznaczenie celów oraz sposobu mierzenia efektów, tymczasem aż 71 proc.* polskich firm nie korzysta ze wskaźników pomiaru efektywności. Efekty medialne działań PR i marketingowych oraz przekrój widoczności osób, usług czy produktów sprawdzimy w interaktywnym module analitycznym IMM. Nowa, rozszerzona wersja aplikacji pozwala na zbadanie medialności dowolnej marki na tle jej konkurencji we wszystkich mediach.
W pełnej analizie medialnego wizerunku marki kluczowy jest dostęp do danych z: portali internetowych, kanałów społecznościowych, prasy, radia i telewizji. Mając dostęp do tych informacji możemy na bieżąco porównywać i sprawdzać popularność badanych marek lub analizować efekty naszych działań komunikacyjnych w porównaniu do konkurencji. Otrzymane badanie benchmarkingowe może być źródłem inspiracji, a także podstawą do wyznaczania nowych kierunków w strategii komunikacji marketingowej.
*Zgodnie z raportem PMR Research i ComPress Publishing „Działania marketingowe i PR w polskich firmach 2015”.