niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościRak po aborcji? Billboardy z ukrytym przesłaniem

Rak po aborcji? Billboardy z ukrytym przesłaniem

Portal Natemat.pl porusza kwestię kontrowersyjnych billboardów reklamowych Nelumbo Institute, który skupia wokół siebie osoby wyznające holistyczne podejście do życia.

Billboardy z wizerunkiem kobiety w stroju lekarza opatrzone zostały cytatem: „badania dowodzą, że przynajmniej 80 proc. kobiet, u których stwierdzono raka piersi, jajnika, mózgu dokonało wcześniej aborcji”.

 

Źródło: screen/Facebook/roman.graczyk.3

Akcja, jak podaje źródło, choć wygląda na kampanię antyaborcyjną, którą zorganizowały środowiska prawicowe i katolickie, w rzeczywistości jest jedynie prowokacyjną reklamą organizacji holistycznej. Celowość tego działania potwierdza na swojej stronie Nelumbo Institute, który twierdzi, że leczy z syndromu postaborcyjnego poprzez „symboliczne spotkanie dziecka na nowo”.

Źródło: screen ze strony nelumboinstitutepl.weebly.com

 

Ludzie stojący za Nelumbo Institute podkreślają, iż nie są powiązani z Kościołem, ani żadną partią polityczną – czytamy.

Mimo tego w internecie pojawiły się alternatywne, antagonistyczne wersje plakatu. Stworzyły je środowiska lewicowe, które atakują w ten sposób osoby odmawiające Polkom prawa do przerywania ciąży.

Jedna z takich przeróbek prezentuje wizerunek prof. Bogdana Chazana z podpisem „Badania dowodzą, że przynajmniej 92 proc. kobiet u których stwierdzono raka piersi, jajnika, mózgu zostało wcześniej ochrzczonych”. (bm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj