Organizator cyklu miejskich biegów z przeszkodami rozpoczął współpracę z Good One PR. Agencja zajmie się PR-em produktowym, prowadzeniem działań media relations oraz doradztwem w zakresie PR dla klienta.
Ze strony agencji za działania odpowiada Martyna Dziopak.
Do współpracy doszło w drodze przetargu. Wzięło w nim udział 10 agencji, w tym 6 z Warszawy. Przy wyborze agencji Men Expert Survival Race kierował się doświadczeniem kandydatów w realizacji projektów związanych ze sportem i szeroko pojętym zdrowym trybem życia oraz następującymi kryteriami według proporcji: cena (50 proc.), dedykowana oferta (waga 25 proc.), portfolio agencji (waga 15 proc.), czas reakcji (waga 8 proc.) i lokalizacja (waga 2 proc.).
Men Expert Survival Race nie ujawnia nazw agencji zainteresowanych współpracą.
Poprzednio, Men Expert Survival Race nie zatrudniał innych agencji ani firm zewnętrznych do obsługi działań PR.
Umowę podpisano do czerwca 2016 roku. (ak)