Wybrana agencja odpowiada za budowanie pozytywnego wizerunku marki i relacje z interesariuszami lokalnymi w związku z budową fabryki silników do samochodów osobowych Mercedes-Benz w Jaworze. Klienta pozyskała firma Lighthouse Consultans.
Współpraca z Mercedesem obejmuje przygotowanie i realizację działań komunikacyjnych skierowanych do społeczności lokalnej, w tym przedstawicieli mediów, władz oraz mieszkańców Jawora i regionu. Planowane są także: stworzenie dedykowanej strony internetowej, profilu społecznościowego oraz organizacja wydarzeń specjalnych związanych z inwestycją. Za realizację projektu odpowiada zespół konsultantów Magdaleny Kalinowskiej oraz Izabeli Kieleckiej pod kierownictwem Jarosława Bańdy.
Koncern Daimler planuje zainwestować w nowo powstającą fabrykę w Jaworze 500 mln euro. W zakładzie wytwarzane będą czterocylindrowe spalinowe silniki nowej generacji do samochodów osobowych. Uruchomienie produkcji planowane jest do końca 2019. (mw)