niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościMercedes rozwija Instagram, Messenger zyskuje użytkowników. Tydzień w digital marketingu

Mercedes rozwija Instagram, Messenger zyskuje użytkowników. Tydzień w digital marketingu

Rosnąca liczba użytkowników Messengera i niechęć do mejla. Serwis adweek.com podsumowuje ostatni tydzień pod kątem digital marketingu.

Aplikacja Whisper, która ma prawie 2,3 mln fanów na Facebooku, regularnie gromadzi od 10 do 40 tys. lajków pod postami na swoim fanpage’u. Jak czytamy, firma nie kupuje w serwisie reklam, a te wyniki uzyskuje w sposób organiczny.

Dalej czytamy o tym, że Messenger zyskał w ciągu ostatnich trzech miesięcy 100 milionów użytkowników. Ma teraz 900 milionów użytkowników miesięcznie.

Influencer.DB – firma analizująca Instagram – podała, że Kendall Jenner, znana z TV i social mediów, zyskuje blisko 100 tys. obserwujących dziennie na Instagramie. Jak czytamy, największym zainteresowaniem cieszy się w Niemczech, skąd pochodzi 21 proc. jej fanów.

Na Instagramie rozwija się również Mercedes-Benz. Jeden z wpisów dodanych na globalnym  koncie marki zebrał na przykład 74 tys. polubień w ciągu trzech godzin od publikacji – podaje adweek.com.

Jak czytamy dalej, badania przeprowadzone przez firmę Adestra, zajmującą się digital marketingiem, 80 proc. konsumentów chce zrezygnować z otrzymywania mejli.

Jak dalej czytamy, 1 kwietnia piosenkarka Taylor Swift opublikowała w swoich kanałach social media zabawne nagranie dla Apple’a, pokazujące jej trening. W weekend sprzedaż piosenki z filmu na iTunes wzrosła globalnie o 431 proc. Tylko na Instagramie wideo zebrało 1,4 mln lajków i 153 tys. komentarzy. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj