Messenger informuje o aktualizacji wtyczki Facebook Chat, bezpłatnego narzędzia używanego przez firmy do łączenia się z klientami w swoich witrynach internetowych (na Facebooku i poza nim). Aplikacja tłumaczy, że wtyczka pomaga firmom dotrzeć do większej liczby odbiorców, nawet tych niezalogowanych w serwisie.
Messenger wyjaśnia też, że wprowadza nowy wygląd czatu, który sprawi, że rozmowy będą łatwiejsze i bardziej intuicyjne.
Źródło: messengernews.fb.com
Zmiana jest częściowo odpowiedzią na pandemię koronawirusa, kiedy to firmy musiały zmodyfikować rodzaj kontaktowania się z klientami, a dla wielu marek oznaczało to zwiększenie obecności w internecie. Jak zapewnia Messenger, zaktualizowany chat to rozwiązanie dla firm, które mogą rozmawiać z potencjalnymi klientami, przenosząc komunikator bezpośrednio na swoją stronę internetową i nadając konwersacjom osobisty charakter podczas zakupów online oraz budować trwałe relacje z klientami.
Messenger twierdzi również, że rozwiązanie to sprawia, że firmy, które kontaktują się w ten sposób z klientami, odnotowują wzrost zakupów swoich produktów od trzech do czterech razy. Dodatkowo platforma zaznacza, że w przeprowadzonych testach wykazano, że marki korzystające z aktualizacji czatu odnotowały 45 proc. wzrost liczby konsumentów pytających o ich produkty i usługi. Serwis podkreśla też, że rozwiązanie nie wymaga dodatkowych kosztów. (kd)